Молитовна лінія
Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)
Вечірній ефір
Катехиза
Житія святих
Акафист
Святий дня
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Недільні читання
Духовні читання
Непісні розмови
Біблійні читання
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Декларація Nostra Aetate складається з 5 статей: У першій статті, що носить вступний характер, підкреслюється спільність тих відповідей, які люди шукають в різних релігіях. Декларація розглядає «перш за все те, що люди мають спільного і що веде їх до братерства», оскільки одним із завдань Церкви є «сприяння єдності та любові між людьми, а точніше між націями».
Друга стаття підкреслює різність шляхів, за допомогою яких різні
релігії намагаються відповісти на вічні філософські питання, особливо
зупиняючись на індуїзмі і буддизмі.
У декларації йдеться, що Католицька церква не відкидає в
нехристиянських релігіях нічого, що є істинним і святим". У відносинах з
представниками інших релігій має керуватися розсудливістю і любов'ю, не
відречуться в той же час істини, яка є Христос — «шлях, істина і
життя».
Третя стаття присвячена ісламу. Перераховуються загальні для християнства та ісламу доктринальні та релігійні положення і традиції. Собор закликає забути минулі війни та релігійні чвари і «разом просувати все те, що веде до досягнення соціальної справедливості серед людей і їх морального благополуччя, а також миру і свободи».
Четверта стаття говорить про ставлення до юдеїв. Особливу увагу приділено загальній для християн та юдеїв духовній спадщині, нагадується про приналежність до єврейської нації святих апостолів і багатьох з перших учнів Спасителя. Декларація засуджує антисемітизм і його прояви в минулому. Особливо підкреслюється, що хоча єврейська влада й наполягала на тому, щоб убити Христа, Хресні муки Спасителя не можуть бути приводом для звинувачення всіх євреїв, ані тих що жили тоді, ані тих, що живуть зараз.
Заключна, п'ята глава заявляє про неприпустимість будь-релігійного підґрунтя для дискримінації чи утиски людей через їх національності або релігії і закликає християн ставитися до всіх людей як до братів.
Церква засуджує, як чужі вченню Христовому, дискримінацію або утиск людей через їх раси, кольору шкіри, умов життя або релігії. Навпаки, слідуючи стопами святих Апостолів Петра і Павла, цей Священний Синод гаряче закликає всіх вірних християн «вести добродійне життя між народами» (1 Петра 2:12), і, якщо можливо з їхнього боку, жити в мирі з усіма, щоб на насправді бути синами Отця Небесного.[2]