Ірена Сашко, доктор екуменічного богослов’я, маріолог, філолог, авторка книг "Марія - Наставниця Богосяйна" та "Розарій", в катехезі описує значення та величність зустрічі Марії з пророками під час стрітення Господнього.
Отці Церкви називають Марію "представницею всього людства" - єдина праведна, єдина непорочна. "Боже, нічого в мені доброго немає, але глянь на Марію, з огляду на Неї, прийди мені на допомогу!" І тому Бог безустанно дивиться на це одне єдине серце, Серце покірної Міріам, яка від імені всіх людей у світі запрошує Бога увійти до храму. Це Вона, Марія, в момент стрітення Господнього влаштовує Богу омріяну зустріч із людиною.
Господь прагне, щоб Марія була посередницею у тій глобальній зустрічі між Творцем і творінням.
Марія жертвує Ісуса Богу від імені цілого Ізраїля. Але тут видніється ще й образ Євхаристії, жертви Пасхального Агнця, яка огортає жертви усіх людей на землі.
Церква постійно святкує Євхаристію, бо без Євхаристії немає Церкви. Чим би була Церква без Євхаристії? Партією, якимось партійним зібранням, дискусійним клубом. Тому Євхаристія - це ДНК Церкви. Тому, жертвуючи Ісуса в храмі, Марія також передбачає Євхаристійне Таїнство.
Продовжується цикл катехиз про христологію на основі досвіду святої Терези з Авіли. Виголошує ці науки хранитель Національного Санктуарію Матері Божої з гори Кармель, отець Віталій Козак. Тема цього випуску: "Ісус як шлях до Отця". Священник також порівнює гіпноз з медитацією у християнській традиції.
"Як Слово Боже здійснюється у нашому житті та допомагає пролити світло на життєві обставини", - розповідає брат-капуцин Олександр Могильний.
"Заперечення, бажання забути, байдужість, звинувачення і втікання, плекання старої злості в собі - це методи уникання прощення", - стверджує отець Юрій Зелінський.
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки 5, 1-11.
Чому найбільший наш смуток – це відсутність Господа, а наше щастя - в Бозі? Відповіді на ці запитання шукаємо з отцем Григорієм Рогацьким.