Як вберегти себе та рідних від неякісної та простроченої продукції? Розповів голова ГО "Центр захисту споживачів України", Сергій Пономаренко.
Є поняття "споживча освіта" - це права та обов'язки, які потрібно нам з вами досліджувати та знати. Правила обслуговування та ведення торгівлі прописані в законі. Заявив в ефірі Радіо Марія голова
ГО "Центр захисту споживачів України", Сергій Вікторович Пономаренко.
Щоб вберегти себе від підробки потрібно уважно перевіряти продукцію, яку ви купуєте.
Декілька правил.
1. Ознайомтеся з маркуванням. Етикетка повинна відображати: хто виробник, склад та термін придатності.
2. Кожній людині я раджу купувати продукцію, де правила споживання прописані державною мовою.
3. Вимагайте в продавця супровідний документ, що підтверджує її належну якість та безпеку. Це можуть бути: сертифікат відповідності, санітарний висновок, посвідчення про якість, ветеринарне свідоцтво, фітосанітарна довідка... тощо.
- В документі зверніть увагу на строк дії. Він не повинен розбігатися з терміном придатності продукції на яку він виданий.
4. Не купуйте продукцію на стихійних ринках.
5. Завжди беріть чеки. Довести без чека, що ви придбали продукцію саме в цього продавця, можна тільки при наявності двох свідків.